Verzending en Levering :

U kunt kiezen :

  • De goederen komen ophalen in het magazijn in Zaventem van maandag tot vrijdag van 8h tot 16h en zaterdag van 9h tot 15h
  • Een levering thuis. Naar aanleiding van uw keuze verschijnen dan de dienstkosten.

Als je voor een levering thuis kiest, wordt uw pak geleverd,voor zover mogelijk, op de datum van uw keuze (als de artikelen in stock zijn en volgens de routing).
 

Transport kosten voor een levering thuis

Voor klein artikelen (artikelen minder dan 30kg en verpakking minder dan 1m50), zijn de transportkosten van 12,50€ voor een levering in de week overal in België.

In dit geval worden de goederen van uw bestelling bij u thuis door de firma GLS geleverd.

 Voor grote artikelen (artikelen van meer dan 30kg of verpakking meer dan 1m50), zijn de transport kosten zoals hieronder berekend :

Prijs BTW inbegrepen 21%

Week

Zaterdag

Brussel

55 €

65 €

Vlaams Brabant

55 €

65 €

Waals Brabant

75 €

95 €

Namen

95 €

125 €

Hainaut

95 €

125 €

Luik

95 €

125 €

Luxemburg

95 €

125 €

Limburg

95 €

125 €

Antwerpen

95 €

125 €

West Vlaanderen

95 €

125 €

Oost Vlaanderen

95 €

125 €

In dit geval worden de goedren van uw bestelling door ons geleverd, bij u thuis.

DE LEVERING GEBEURT MET UITLADEN NAAST DE VRACHTWAGEN.

EEN PARKEER ZONE VAN MINIMUM 20M MOET WORDEN VOORZIEN !!!

De vrachtwagen zal de eigendom niet binnenrijden en moest dit het geval zijn, zal het gebeuren op eigen risico’s van de klant, onze maatschappij is onschadelijk voor alle verantwoordelijkheid.

Als het artikel in stock is op het moment van uw reservatie, hebt u de keuze om het te laten leveren binnen 3 a 14 werkdagen.

 

Wat moet je doen in geval van leveringsproblemen :

U hebt een probleem met de levering van uw artikel ?

U kunt de klantendienst contacteren op de 02 759 46 07 van maandag tot vrijdag (van 9h30 tot 17h) of een e-mail versturen naar info@vanwetter-shop.be

Op welk manier moet je een artikel terugsturen ?

U betaald sommige artikelen van de webshop voor je ze ontvangt. U koopt ze online, telefonisch, per fax of via mail. Uw bestelling wordt geleverd op het adres van uw keuze in België na ontvangst van de betaling.

Aangezien dat je deze artikelen betaald zonder ze op voorhand te bekijken, bedoelt dit wel een verkoop op afstand. Dit betekend dat je recht hebt om ze te weigeren gedurende 14 dagen na de levering. Als deze artikelen u niet bevallen, kun je uw bestelling annuleren.

Recht op annulering ?

U hebt het recht de Verkoper te verwittigen dat je uw aankoop annuleert, zonder een boete te betalen of zonder u te verklaren, binnen de 14 kalender dagen vanaf de dag die de levering van het artikel volgt.

Met deze termijn kun je het artikel bekijken zoals in onze winkel.

U kunt het gekocht artikel bekijken en inspecteren. Gedurende deze periode, moet je het artikel met de nodige zorg behandelen.

 U moogt het artikel uitpakken alleen maar als het nodig is voor uw inspectie recht.

Het gekocht artikel mag je alleen in de initieele staat terugsturen.

Als het artikel niet meer verkoopbaar is en als je niet alleen een simpel inspectie (gebruik, enz) gedaan hebt, zal het artikel integraal gefactureerd worden (vooral voor artikelen waarvoor hygieen belangrijk is alsook de individuele beschermingsmiddelen).

Verder is de annulering niet van toepassing voor de volgende artikelen :

  • Artikelen gemonteerd, verbruikt, vervuilt, beschadigd en onvolledig ;
  • Artikelen waarvan de verpakking geopend geweest is (partieel of totaal) zodat ze niet meer als nieuw kunnen verkocht worden ;
  • Artikelen die duidelijk persoonlijk zijn ;
  • Artikelen die natuurlijk niet kunnen teruggestuurd worden.

Het artikel antwoordt niet aan uw verwachtingen ? U heeft de mogelijkheid om :


Het artikel op uw eigen kosten terug te sturen ;

  • Het artikel laten terughalen bij u thuis tegen transport kosten. Van maandag tot vrijdag, zijn de kosten van 150 euros en de zaterdag van 175 euros. Zorg dat het artikel klaar staat voor de deur (gelijksvloer) op de overeengekomen datum ;
  • Het artikel in ons magazijn terugbrengen.

Neem contact op met onze klantendienst op 02 759 46 07 voor de praktische modaliteiten en transport kosten gedurende de verwijdering. We sturen u ook terug naar onze algemene voorwaarden.

Terugbetaling procedure

We betalen u terug na ontvangst en controle van het artikel.

  • Als je met VISA betaald hebt, zul je merken dat de terugbetaling van een waarde van 5% zal verminderd zijn om de kosten en/of transport kosten te dekken.
  • Als je een overschrijving gedaan hebt, zal het bedrag u terugbetaald worden binnen de 2 weken na ontvangst van het artikel voor het totaal bedrag of transport kosten.

In geval van probleem, zal onze klantendienst u contacteren.

Terugkeer procedure voor grote artikelen (meer dan 30 kg of meer dan 1m50 door vrachtwagen geleverd)

Bel onze klantendienst op 02 759 46 07

Onze medewerkers zullen u de weg tonen voor uw artikel terug te sturen.

Echter, rekenen we kosten die we zullen aftrekken van het bedrag dat we u moeten terugbetalen.

 

Zijn alle artikelen gemonteerd geleverd ?

Eens uit ons magazijn of thuis geleverd, vereisen sommige artikelen een montage compleet of partieel die niet inbegrepen is. De montage van deze artikelen is niet in de prijs inbegrepen. De montage kit omvat een folder die uw montage gemakkelijker maakt.

Als je op voorhand wil weten of een artikel een montage vereist, kun je onze klantendienst bellen op de 02 759 46 07.

Heb je een plaatsing dienst ?

Onze klantendienst op 02 759 46 07 zal u een professioneel in uw streek aanbieden volgens de type montage. Die professionele zijn kwaliteitsbedrijven met verscheidene jaren dienst.

Een offerte van 35€ zal u gevraagd worden door deze professionele ; dit bedrag wordt u terugbetaald als de offerte geaanvaard is.

 

 


Accept Site use cookies